نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 17:05

رسانه‌ها به محورهای فلسطین، انتخابات و امیدآفرینی توجه کنند

استاندار البرز با بیان اینکه رسانه‌های آگاه؛ تبیین گر، روشنگر و معتمد مردم و مسؤولان هستند، گفت: انتظار می‌رود در بطن محورهای برگزاری جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر، ۳ موضوع غزه و اتفاقات فلسطین، انتخابات و امیدآفرینی و اعتمادافزایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در مراسم رونمایی از پوسترهای هفتمین جشنواره مطبوعات استان و هشتمین جشنواره ابوذر که روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور اصحاب رسانه استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: فعالان عرصه رسانه در استان، همواره همراه، همدل و مقتدر، مسیر اطلاع رسانی، امیدآفرینی و تبیین گری را در پیش گرفته اند که این هم افزایی‌های آگاهانه جای قدردانی دارد. 

وی بیان آیت الله بهجت تحت عنوان اینکه خداوندا ما را آنچنان که اراده می کنی در زره حفاظت خود نگه دار را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون که دشمنان با ابرازهای پیشرفته و صرف هزینه‌های هنگفت درصدد نشر اخبار با هدف تفرقه‌افکنی، فتنه گری و رسوخ در افکار عمومی بویژه جوانان دارد، رسانه‌ها هوشیار و آگاه پای کار ایستاده اند و با اشراف به مسؤولیت خطیر خود، فعالیت می‌کنند.

عبداللهی ادامه داد: جای خرسندی دارد که وحدت و همدلی در استان ریشه دوانده و در ابعاد مختلف، کارگشا و موثر واقع شده که می توان برگزاری جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر را نمودی بر این مدعا دانست.

وی گفت: رسانه‌های استان نیز همانند مسؤولان البرز، جهادی و انقلابی و در سایه وحدت و مودت بدنبال امید آفرینی، تبیین گری و اعتماد افزایی هستند.

استاندار البرز افزود: فعالان فرهیخته عرصه رسانه در استان با حفظ ماهیت مطالبه گری که امانتی از سوی مردم است، مسؤولان را مساعدت و همراهی می‌کنند تا به مشکلات و موضوعات اشراف یابند و به روند رسیدگی به آنها سرعت بخشند.

وی گفت: جای خرسندی دارد که محورهای این جشنواره‌ها، دغدغه‌های مهم استان و کشور را مورد هدف قرار داده اند و نگاه رسانه‌ها را به این موضوعات حائز اهمیت، معطوف می‌کنند. 

عبداللهی افزود: انتظار می‌رود در بطن این محورها، ۳ موضوع غزه و اتفاقات فلسطین، انتخابات، امیدآفرینی و اعتمادافزایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی گفت: امید است طبق وعده صادق مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) تا ۲۵ سال آینده هیچ اثری از رژیم صهیونیستی در دنیا باقی نماند.

استاندار البرز افزود: از سوی دیگر انتخابات مهم و سرنوشت سازی را در پیش داریم چراکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، این دوره مشارکت مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است و متولیان برگزاری باید تمام تلاش خود را برای بسترسازی مناسب متمرکز کنند.

وی گفت: رسانه‌های استان می‌توانند با روشنگری، اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام و انقلاب، اعتمادسازی و امید آفرینی کنند.

عبداللهی افزود: میزان مشارکت مردم البرز در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۲۸ درصد بوده که باید دست در دست هم دهیم و این میزان را افزایش دهیم.

همچنین در پایان این مراسم، اصحاب رسانه استان با حضور استاندار البرز در تجمعی، اعتراض خود را به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562290

مهمترین اخبار ایران و جهان: