نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 15:10

غده سرطانی و رژیم کودک کُش صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حسینعلی یوسفعلی‌زاده صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان فلسطین این شهرستان اظهار کرد: امروز مردم قوچان در میدان فلسطین جمع شدند تا بگویند آرمان فلسطین شریف آزادی قدس است و ما هم جان فدایی آن آرمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ یعنی آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد و حامیان رژیم جنایتکار باید دست از حمایت جنایتکاران صهیونیست بردارند.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با یادآوری این موضوع که حکام کشورهای اسلامی که هنوز دست از همراهی با نظام سلطه برنداشته‌اند هم باید عبرت بگیرند و با مظلومین منطقه هم‌نفس شوند زیرا این راه نجات است، افزود: در استکبار جهانی خوی گردن کشی، قلدری و نافرمانی از فرمان‌های الهی در استکبار جهانی موج می‌زدند و امروز ضروری است که استکبار جهانی بهتر شناخته شود.

یوسفعلی زاده تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تاآخرین‌نفس سگ‌های زنجیری و گاوهای شیرده خود را حفظ کند و علیه جبهه حق و دین خدا صف‌آرایی داشته باشد اما هرروز جبهه حق فعال‌تر و اثرگذارتر از قبل ظاهر می‌شود و شکست و نابودی در انتظار جبهه باطل است.

وی تأکید کرد: عرصه فلسطین، غزه، لبنان، یمن، عراق و سوریه امروز به عرصه جهاد و مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم تبدیل‌شده است و ملت‌های دنیا به خشم آمده و به مرحله انفجار رسیده‌اند و دنیا شاهد است که وجدان تمامی ملت‌ها حتی در مرکز حکومت نظام سلطه بیدار شده است.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مروج جبهه مقاومت بوده و امام خمینی(ره) پرچم‌دار جبهه توفنده است، گفت: دیروز سید جبهه مقاومت در میان سکوت همه جهانیان سخن گفت و صراحتاً به آمریکا و صهیونیست و حامیان آن‌ها حکام خودفروخته که هنوز سر عقل نیامده‌اند هشدار داد.

وی ادامه داد: سید حسین نصرالله گفت دست از جنایت در غزه بردارید زیرا اصرار به کودک کشی موجب گسترش پیدا کردن جبهه مقاومت می‌شود و این جبهه تمام هیمنه نظام سلطه را نابود خواهد کرد چون این وعده خدا و اراده اولیای دین است.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560902

مهمترین اخبار ایران و جهان: