نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 11:43

امضای دانش‌آموزان زنجانی پای بیانیه جنایات رژیم کودک‌کش

دانش آموزان یکی از دبیرستان‌های ناحیه 2 زنجان با امضای طوماری علیه رژیم اشغالگر قدس، ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم کودک کش حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزازری فارس از زنجان، دانش آموزان دبیرستان‌«شمس» در ناحیه 2 زنجان با امضای طوماری علیه رژیم اشغالگر قدس، ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم کودک کش حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این طومار که به امضای ده‌ها نفر از دانش‌آموزان رسیده ضمن محکومیت کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین، از مجامع بین‌المللی و به ویژه کشورهای اسلامی خواسته است تا سکوت را در قبال این جنایات کنار بگذارند.

در طومار دانش‌آموزان دبیرستان شمس زنجان آمده است: بار دیگر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی پس از سال‌ها ظلم، خشونت ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات در فلسطین اشغالی و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین‌المللی از جمله حفاظت از اشخاص غیرنظامی در زمان جنگ، پس از آنکه گرفتار طوفان خشم فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید، بزرگ‌ترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

در این بیانیه آمده است: پس از ضربات دردناک مجاهدین فلسطین اشغالی، رژیم کودک کش صهیونیستی دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیر قابل ترمیم خود حملات کور، وحشیانه و شبانه‌روزی با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری خانه‌های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان نوار غزه تخریب و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیه اقدام به مجازات دسته جمعی ساکنان منطقه کرد. 

در بیانیه دانش‌آموزان زنجانی آمده است: ما دانش‌آموزان دبیرستان شمس این حرکت مزورانه رژیم صهیونیستی را در حمله به خانه‌های مسکونی، کودکان و افراد غیرنظامی محکوم نموده و حمایت بی‌دریغ، همیشگی و همه جانبه خود را از دانش‌آموزان مظلوم فلسطین اعلام و از دولت‌های عربی و اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم این سکوت و مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی خود را از ملت مظلوم فلسطین به عمل آورند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543302

مهمترین اخبار ایران و جهان: