نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 13:09

ضرب شصت پلیس به سوداگران مرگ در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان های حاجی آباد و میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در منزلی در شهر هشتبندی میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ با هماهنگی قضائی و ورود به منزل فردی به هویت معلوم ،موفق به کشف 139 کیلوگرم تریاک و 700 گرم سوخته ،یک قبضه سلاح شکاری پنج تیر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محل شدند.
 
فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، در عملیات دیگر پس انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی یک محموله مواد مخدردر حال حمل به وسیله یک دستگاه پژو 405 به سمت شهرستان داراب در محور دهستان شهرستان حاجی آباد را مورد شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم بازدارنده با تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که با توجه به سرعت عمل مأموران پس از طی مسافتی تعقیب وگریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 375 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.
 
سردار جاویدان با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر سوداگران مرگ ، تصریح کرد: طی این دو عملیات مجموعا 514 کیلو و 200گرم تریاک و 700 گرم سوخته کشف گردید.
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551890

مهمترین اخبار ایران و جهان: