نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 05:01

محمودی: معروف هوش بالایی دارد و می‌تواند شرایط را مدیریت کند

پیشکسوت والیبال ایران گفت: سعید معروف هوش بالایی دارد و می‌تواند شرایط را به خوبی مدیریت کند.

شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران و حضور سعید معروف بین آنها اظهار داشت: به هر حال سعید معروف بازیکنی بزرگ و ستون تیم ملی بود که نقش پررنگی در موفقیت‌های والیبال ایران داشت. در شرایط کنونی هم باید دید که او چه جایگاهی را قرار است داشته باشد؟ قرار است سرمربی باشد، مربی باشد یا مدیر فنی؟

وی ادامه داد: در دورانی که سعید معروف بازی می‌کرد و در ترکیب تیم ملی حضور داشت بارها مدل مدیریت خود را نشان داد و فکر می‌کنم حالا هم می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. بازهم تاکید می‌کنم که مدل استفاده از او بسیار مهم است و هر دو طرف باید به خوبی در این خصوص فکر کنند.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که به نظر شما معروف در چه جایگاهی می‌تواند مفیدتر باشد، خاطرنشان کرد: نظر من مهم نیست؛ بلکه نظر معروف و فدراسیون اهمیت دارد. به عقیده من معروف هرجا که باشد می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او هوش بالایی دارد و به خوبی می‌تواند شرایط را مدیریت کند. باید حضور او را به فال نیک بگیریم، چراکه شک ندارم معروف در مربیگری هم می‌تواند مانند دوران بازی‌اش تاثیرگذار باشد.

وی درمورد اینکه معروف اعلام کرده که از تیم ملی خداحافظی کرده و نمی‌خواهد به عنوان بازیکن به تیم ملی بازگردد، گفت: این نظر شخصی معروف است و باید به آن احترام گذاشت. فدراسیون باید به خوبی از پتانسیل‌ امثال معروف استفاده کند. او شناخت خوبی از والیبال ایران و دنیا دارد که این موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک کند تا در مسیر موفقیت قرار بگیرد. امیدوارم فدراسیون والیبال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که امثال سعید معروف بتوانند تجربیات خود را در اختیار نسل فعلی قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557202

مهمترین اخبار ایران و جهان: