نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 08:36

13 زمین چمن ورزشی جدید در طبس ایجاد می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: 13 زمین چمن جدید به زمین‌های چمن شهرستان طبس افزوده می‌شود.

محسن قطبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس از طبس اظهارداشت: تحقق یک درصد سهم اعتبارات ادارات استان برای تعالی ورزش یکی  از اقدامات خوب در زمان فعلی است که این مهم کمک بزرگی به توسعه ورزش در همه سطوح به ویژه در اعتلای ورزش کارکنان اداری کرده و کمک ارزشمندی به تکمیل یا بهسازی زیرساخت های ورزشی است. 

وی گفت: ۱٠ میلیارد تومان از ابتدای سال ۱۴٠۲ به هیئت های ورزشی اختصاص یافته است که این مبلغ در شهرستان طبس نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۳٠٠ درصد رشد داشته و بزودی به ۴٠٠ درصد هم خواهد رسید. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی به طور محکم از ظرفیت های ورزشی شهرستان طبس در وزارتخانه دفاع کرد که رشد چند صد درصدی اعتبارات نشان از همین ادعاست.

به گفته قطبی تاکنون ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان طبس نصب و به بهره برداری رسیده است که برای ۵ چمن دیگر اعتبار برای سال جاری گذاشته ایم و در مجموع ۱۳ چمن جدید به شهرستان طبس افزوده می شود. 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: برای تعالی وضعیت سالن ۵ اردیبهشت لازم است ذیل ماده ۲۷ قانون بهره برداری از اماکن ورزشی با شرکت زغالسنگ پروده مشارکت قانونی صورت گیرد و در ازای بهره برداری چند ساله برای تجهیز و تکمیل این سالن سرمایه گذاری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557246

مهمترین اخبار ایران و جهان: