نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 12:36

استاندار خراسان‌شمالی: شهید محمدزاده سیاست‌های تفرقه‌افکنانه دشمن را نقش بر آب کرد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: شهیدان شوشتری و محمدزاده با حضور خود در میان مردم سیستان‌وبلوچستان و سران قبایل اهل سنت منطقه، سیاست‌های استکبار جهانی مبنی بر تفرقه را نقش بر آب کردند و بالاخره با شهادت خویش همراه برادران اهل سنت، شهدای وحدت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی صبح امروز در اجلاسیه شهدای وحدت یادواره سردار شهید رجبعلی محمدزاده در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اظهارکرد: اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد و شهیدان محمدزاده و شوشتری درصدد ایجاد این اتحاد به صورت عملیاتی در منطقه سیستان‌وبلوچستان بودند.

وی شهادت شهیدان محمدزاده و شوشتری را نقطه عطف ادامه اتحاد و انسجام مسلمان ذکر کرد و گفت: شخصیت سردار شهید محمدزاده و شوشتری و نقش‌آفرینی آنان در منطقه سیستان‌وبلوچستان به گونه‌ای بود که این نقش را همواره استعمارگران و خواهان سلطه در ایران درصدد فاصله انداختن آن بودند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: شهیدان شوشتری و محمدزاده با حضور خود در میان مردم سیستان‌وبلوچستان و سران قبایل اهل سنت منطقه، سیاست‌های استکبار جهانی مبنی بر تفرقه را نقش بر آب کردند و بالاخره با شهادت خویش همراه برادران اهل سنت، شهدای وحدت شدند.

حسین نژاد تاکید کرد: وحدتی که شهیدان شوشتری و محمدزاده به دنبال آن بودند و اتحاد همه مسلمانان، باید یک هدف راهبردی برای پیشگیری از جنایات استکبار در سرزمین‌های اسلامی به ویژه غزه مظلوم باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر جهان اسلام متحد شوند اسرائیل دیگر قادر به جولان دادن نخواهد بود لذا این اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیکی ۱۳ آبان روز دانش آموز نیز گفت: ۱۳ آبان نقطه عطف دیگری بود چون مقارن با تبعید امام راحل و شهادت دانش آموزان است.

حسین‌نژاد افزود: امیدواریم با حضور قوی و پررنگ در ۱۳ آبان ماه، تجدید میثاق دیگری با امام راحل و آرمان‌های وی داشته باشیم زیرا در این حضورها دشمنان با مشاهده این اتحاد و انسجام تصمیم‌گیری‌های متفاوتی خواهند داشت لذا در این روز دین خود را به شهدا و امام راحل ادا خواهیم کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556390

مهمترین اخبار ایران و جهان: