نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 14:48

تأکید استاندار بر اتمام پروژه هتل ورزش سقز

استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه هتل ورزش سقز پروژه مهم است، بر اتمام هرچه سریعتر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز اظهار داشت: مشکل کمبود اعتبار اجرای طرح هادی با هماهنگی مسئولان مربوطه و سایر شهرستان‌ها بررسی و برطرف شود.

استاندار کردستان افزود: در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی در سقز به خصوص طرح هادی راه روستایی و ... انجام شده  است.

وی عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های کلان و مهم در شهرستان در سفر رئیس جمهور بازتاب بسیار خوبی داشت و هنوز با گذشت دوماه از سفر به دلیل استقبال خوب مردم و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان نیمه‌تمام، شیرینی این سفر نقل محافل جلسات کشوری است.

زارعی‌کوشا یا اشاره به اینکه مقیاس پروژه‌هایی که در استان کردستان در جریان سفر به بهره‌برداری رسید با دیگر استان‌ها قابل قیاس نیست، خاطرنشان کرد: برای اتمام این پروژه‌ها کار جهادی از طرف استان و همراهی وزارتخانه‌ها انجام شد. 

استاندار کردستان پروژه هتل ورزش سقز را پروژه مهمی برای استان دانست و افزود: از هم اکنون پروژه‌های افتتاحی برای سفر سال آینده رئیس جمهور تعریف می‌شود و امیدواریم این پروژه جز پروژه‌های قابل افتتاح باشد.

عده‌ای دنبال کم‌رنگ کردن خدمات دولت هستند

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: خدمات نظام و دولت در کردستان انکارناپذیر است.

بهزاد رحیمی با بیان اینکه عده‌ای معاند و مخالف دولت و همچنین رقبای انتخاباتی یه دنبال کم‌رنگ شدن خدمات دولت هستند، تاکید کرد: از راهکارها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، معرفی بیشتر عملکرد دولت و بهره‌برداری از پروژه‌های تاثیرگذار و نیمه تمام است.

وی بر اتمام پروژه هتل ورزش تاکید کرد و گفت: اعتبارات این پروژه تامین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم‌فکری و هم‌افزایی خاطره خدمات دولت در شهرستان‌های سقز و بانه ملموس تر و ماندگارتر خواهد شد.

رحیمی به طرح هادی اشاره کرد و گفت: تا قبل از دو دولت سیزدهم در مجموع سالانه ۱۰ کیلومتر برای شهرستان سقز کار شده بود که اکنون به ۷۷ کیلومتر افزایش یافته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613290

مهمترین اخبار ایران و جهان: