نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 12:54

خبرگزاری فارس پل ارتباطی مطمئن و ایمنی بین مردم و مسؤولان است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری فارس را یک خبرگزاری پیشرو و مولود یک تفکر انقلابی دانست و گفت: این مجموعه در ارتباط با مسوولین و شخصیت ها بدوت لکنت با صراحت و همراه با صداقت صحبت می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی خبرگزاری فارس را پل ارتباطی مطمئن و ایمن بین مردم و مسوولین دانست و عنوان کرد: فارس جزء سه خبرگزاری اول کشور به لحاظ محتوا و مخاطب بوده یعنی به خوبی ادای دین و وظیفه کرده است. 

وی افزود: همین که امروز خبرگزاری فارس روی صحت خبر متمرکز می‌شود و امر دقت، سرعت و سلامت خبر را مورد توجه قرار می دهد، نشان از نگاه رشد یافته این خبرگزاری دارد. 

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:  اینکه امروز شما مبتکر برخی از موضوعات مهم مردم از جمله «فارس من» هستید، اتفاقی بی نظیر بوده که شما برای نظرات و دغدغه های مردم خلق کردید. 

عزیزی با اشاره به اینکه رسالت همه مجموعه ها افزایش اعتماد مردم به مسوولین و حاکمیت بوده در ادامه اظهار داشت: با صراحت و سرعت مسائل مردم و دیدگاه های مردم را منتقل کنیم اما بحث اعتماد سازی نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که این مهم در کنار آن رسالت بزرگ امری ضروری است. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش اعتماد بین مردم و مسوولین و شکست پروژه اعتماد زدایی دشمنان، توسط خبرگزاری هایی همچون فارس می بایست صورت پذیرد. 

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب در طول این سال‌ها روی امید آفرینی تاکید داشته و فرمودند که هر کسی که دانسته و ندانسته امید مردم را به نامیدی تبدیل کند در خط دشمن است. 

عزیزی خاطر نشان کرد: در همین راستا شما به عنوان خبرنگاران نه سیاه نمایی کنید و نه مدیحه سرایی از مسوولین داشته باشید بلکه واقع گرایانه و منطبق بر حق و منطق مسائل را اطلاع رسانی کنید. 

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دشمن سه اقدام راهبردی را برای مبارزه با اندیشه های انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده، گفت: که شامل پشیمان سازی مردم از افتخار آفرینی های گذشته، آشفته سازی زمان حال و نا امید سازی از آینده است. 

عزیزی افزود: امروز مجموعه هایی مثل خبرگزاری های انقلابی می بایست فعالیت های خود را بر خنثی سازی این سه اقدام راهبردی دشمنان، متمرکز کنند. 

وی در پایان عنوان کرد: بنده نیز به سهم خودم از همه تلاش های شما صمیمانه سپاسگذارم و بهترین ها را برای شما آرزومندم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589402

مهمترین اخبار ایران و جهان: