نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 23:10

سرمربی بمبئی سیتی: زمان می‌برد تا در آسیا عملکرد مطلوبی به نمایش گذاریم

سرمربی تیم فوتبال بمبئی سیتی گفت: ما برای سال‌های بعد تجربه کسب کردیم و باید بازیکنان بهتری را مخصوصا در پست تهاجمی به تیممان اضافه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونی فرناندز، سرمربی تیم فوتبال بمبئی سیتی در نشست خبری پس از بازی با نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در ابتدا اما نتیجه بازی به این شکل پیش رفت. در لیگ قهرمانان آسیا تلاش خودمان را انجام دادیم و در سال‌های بعد تلاش بیشتری خواهیم کرد تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بمبئی سیتی در خصوص دستاورد تیمش از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما برای سال‌های بعد تجربه کسب کردیم و باید بازیکنان بهتری را مخصوصا در پست تهاجمی به تیممان اضافه کنیم. البته زمان می‌برد تا در این سطح از فوتبال آسیا عملکرد مطلوبی به نمایش گذاریم. برای آینده نمی‌شود به این سادگی پیش بینی کرد. 

وی در خصوص نساجی و میزبانی ایران نیز گفت: نساجی حریف سختی برای ما بود. تیمی که از ما سازماندهی بیشتری دارد. تجربه بیشتری داشت. ما آنها را آنالیز کرده بودیم، مربی و بازیکنان خوبی دارد. از میزبانی ایران نیز خوشحالیم. آنها هم از ما حمایت کردند و چیزهایی که نیاز داشتیم را برایمان مهیا کردند. می‌دانستیم که ایرانی‌ها مهمان نوازند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587902

مهمترین اخبار ایران و جهان: