نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 21:26

سرمربی گیتی‌پسند: صدر جدول را نشانه گرفته‌ایم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: بازیکنان بسیار عالی کار کردند، تدابیری که داشتیم به نحو احسن پیاده شد، در کنار چند بازیکن جوان و باتجربه کار خود را ادامه می‌دهیم و صدر جدول را نشانه گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل شهداب یزد اظهار داشت: خوشحالم که هواداران ما شاهد یک بازی جذاب بودند، والیبال اصفهان در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی خود است، با توجه به تمریناتی که داشتیم، توانستیم بازی رو به جلویی را به نمایش بگذاریم.

وی‌ افزود: بازیکنان بسیار عالی کار کردند، تدابیری که داشتیم به نحو احسن پیاده شد، در کنار چند بازیکن جوان و باتجربه کار خود را ادامه می‌دهیم و صدر جدول را نشانه گرفته‌ایم.

عقیلی تصریح کرد: تیم شهداب از کادر با تجربه‌ای برخوردار است، بازیکنان ملی‌پوش دارد و تیم قابل احترامی است، بازی خوبی انجام دادند اما تیم ما در تاکتیک تیمی‌ نمایش خیلی خوبی داشت و توانستیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

آماده بودیم اما غافل‌گیر شدیم

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و همه از این بازی لذت بردند، گیتی‌پسند تیم جنگنده‌ای است که تا لحظه آخر پا پس نمی‌کشد.

وی‌ افزود: برای این بازی آماده بودیم اما در قسمت‌هایی از بازی غافل‌گیر شدیم، روی کاغذ بهتر از حریف‌ بازی کردیم اما همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نیست.

تندروان تصریح کرد: می‌دانم که هواداران یزدی ناراحت هستند، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم، می‌توانست نتیجه‌ای دیگری امروز رقم بخورد و در ست سوم شرایط خوبی‌ داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588990

مهمترین اخبار ایران و جهان: