نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 15:15

پزشکیان: کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند از جنایات صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: با وجود جنایات صهیونیست‌ها ما در سطح بین‌المللی شاهد هستیم که کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند از جنایات صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند و حقوق بشر را تنها در صحبت‌ها و سخنرانی‌های آنها می‌توان مشاهده کرد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها گفت: صهیونیست‌ها آدم‌کش و نسل‌کش هستند صهیونیست‌ها به سرزمین مادری فلسطینی‌ها تجاوز کردند و حقوق اولیه مردم این سرزمین را زیر پا گذاشتند.

وی افزود: صهیونیست‌ها ضمن اشغال سرزمین فلسطین‌ها و تجاوز به این سرزمین در طول بیش از نیم قرن گذشته تا کنون به بهانه‌های واهی مردم فلسطین را بمباران کرده و جنایات زیادی را علیه آنان روا داشته‌اند و تمام قوانین بین‌المللی را در این باره زیر پا گذاشته‌اند و به زن، بچه و پیر و جوان هیچ رحمی ندارند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: با وجود ارتکاب صهیونیست‌ها به این جنایات ما در سطح بین‌المللی شاهد هستیم که کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند از جنایات صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند و حقوق بشر تنها در صحبت‌ها و سخنرانی‌های آنها می‌توان مشاهده کرد.

پزشکیان در ادامه با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی خاطرنشان کرد: وقتی ملتی محاصره و به نوعی زندانی شود و اجازه هیچ تحرکی نداشته باشد در نهایت واکنش نشان می‌دهد، هیچکس تا آخر عمرش نمی‌تواند در زندان بماند و ملت فلسطین هم به خاطر ظلم و ستم و تحریم‌ها و محاصره‌های شدید رژیم صهیونیستی در قالب عملیات طوفان‌الاقصی به سرزمین‌های اشغالی حمله کردند. ملت فلسطین آزادی و زندگی‌شان را می‌خواهند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542490

مهمترین اخبار ایران و جهان: