نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:37

طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد، گفت: جنگ فلسطین و اسرائیل جنگ شرافت انسانی و خباثت شیطانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: انقلاب ما تحول در افکار و دل‌ها و تربیت انسان‌های تراز اسلام هنر انقلاب و امام آن بود؛ بسیج مدرسه فداکاری و اخلاص و عشق به خدا و از خود گذشتگی در راه مردم و کشور اسلامی ماست.

وی افزود: بسیجی بودن منحصر در گروه و سلیقه‌ خاصی نیست و هر کسی که در راه خدمت خدا و مردم برای حفظ نظام اسلامی قدم برمی‌دارد بسیجی است؛ بسیج سازمانی فراگیر و داوطلبانه و مردمی است که برای مقابله با تهدیدات فرهنگی، نظامی، اقتصادی دشمن آماده خدمت است.

امام جمعه دماوند گفت: ایمان بسیجیان به خدا و روز قیامت آنها را برای هر گونه ایثاری مهیا کرده است؛ دفاع ۸ ساله بسیجیان از کشور مقابل تهاجم دشمن بعثی و خدمت همه جانبه به مردم در طول ۴۴ سال گذشته از افتخارات بسیج مردمی ماست که از تاریخ این کشور پاک نخواهد شد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: بسیجی هیچ‌گاه رهبر خود را تنها نمی‌گذارد و بسیجیان به وقت نیاز در صحنه حاضرند و رایگان به مردم و نظام خدمت می رسانند؛ بسیجی دشمن ظالم و یاور مظلوم است؛ بسیجی دشمن شناس و دشمن ستیز است و بسیجی با اشاره رهبر راه حق را در غبار فتنه‌ها گم نمی‌کند.

وی بیان کرد: خدمت به مردم در واکسیناسیون‌های بهداشتی فراگیر، خدمت به نظام در بحران‌های طبیعی ناشی از سیل و زلزله و محافظت از انقلاب در فتنه‌ها و اغتشاشات و دفاع از کشور در برابر تهاجم نظامی دشمن از افتخارات بسیج است و دست مهربان بسیجیان برای کمک به نیازمندان باز و مشت آهنین آنها برای درهم کوبیدن دشمنان آماده است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد، تصریح کرد: بسیج شدن حامیان انسانیت در دفاع از مردم مظلوم غزه، از برکات تفکر مقاومت و از ثمرات انقلاب اسلامی ماست؛ اگر امامان عزیز ما خمینی(ره) و خامنه‌ای(مدظله العالی) شعار حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر نمی‌دادند، امروز شاهد این اجماع جهانی علیه مستکبرین نبودیم.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: مقاومت مردم مظلوم غزه و مخابره جنایات صهیونیست‌ها در قتل کودکان و زنان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی جهان، چنان مردم دنیا را علیه اسرائیل شورانده که آبرویی برای جبهه استکبار باقی نگذاشته است؛ امروز جنگ فلسطین و اسرائیل جنگ شرافت انسانی و خباثت شیطانی است.

وی تأکید کرد: عاقبت، خون مظلوم به شمشیر ظالم پیروز خواهد شد و انشاالله دشمنان بی‌رحم بشریت در دریای خون کودکان ستمدیده غرق خواهند شد؛ غزه مدرسه صبر و شکر است که در آنجا مردم در درس اعتماد به خدا و جهاد تا پیروزی نمره قبولی گرفتند.

امام جمعه دماوند گفت: مردم جهان اما در این میدان مبارزه با شیطان‌های پلید، اهالی غزه را تنها نگذاشتند و فریاد آنها شدند بر سر حامیان اسرائیل؛ با اینکه تظاهرات در فرانسه ممنوع و پوشیدن چفیه فلسطینی در آلمان ممنوع و اهتزاز پرچم فلسطین در انگلیس جرم است، اما مردم همین کشورها رسالت انسان دوستانه خود را رها نکرده‌اند و به وظیفه خود عمل می‌کنند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: کشتار غیرنظامیان برای رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز نفرت جهانی علیه آنها نداشته و نخواهد داشت و رژیم کودک‌کش به دلیل عدم موفقیت در آزادسازی اسرای خود عاقبت مجبور به آتش بس موقت و تبادل اسرا شده است و این یعنی قبول شکست.

وی بیان کرد: سران رژیم غاصب قبلا گفته بودند که اسرای آنها باید بدون قید و شرط آزاد شوند، اما اکنون با قید و شرط، تبادل اسرا و موافقت با ورود صدها کامیون کمک به مردم غزه موافقت کرده است و این یعنی عقب نشینی و یک روزنامه صهیونیست نوشته اسرائیل از درایت و فراصت یحیی سنوار ( رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) چیزی نیاموخته است، او هفتم اکتبر ما را فریب داد و امروز هم طرح خود را هرگونه که می‌خواهد پیش می‌برد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583090

مهمترین اخبار ایران و جهان: