نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 11:15

خبرگزاری فارس، رسانه ای که رسالت خود را به درستی انجام داده است

رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت: خبرگزاری فارس جز معدود خبرگزاری هایی بوده که توانسته به رسالت خود در حوزه خبرنگاری به درستی عمل کرده و در جامعه نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی موفقیت  دفتر خبرگزاری فارس  به عنوان استان برتر در کشور،هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه استان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس  در جمع خبرنگاران این خبرگزاری به گفت و گو پرداخت.

خبرگزاری فارس، رسانه ای که رسالت خود را به درستی انجام داده است

رئیس بسیج رسانه استان فارس ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از خبرگزاری فارس به پاس خدمات دلسوزانه و انقلابی که انجام داده گفت: واقعیت این است که خبرگزاری فارس در مدت اخیر خبرگزاری ای  بوده که به رسالت خود در حوزه خبرنگاری به درستی عمل کرده است. 

وی افزود: خبرگزاری فارس به عنوان یکی از خبرگزاری هایی است که امروزه بین منافع حزبی و گروهی دچار تردید نشده و در راستای انقلاب و حفظ آن قدم برداشته است. 
او همچنین ادامه داد: خوشحالیم که دفتر استان فارس خبرگزاری فارس توانست با وجود همه  ناملایمتی ها و با صبوری دفتر برگزیده استان ها بشود.

 

برخی از خبرگزاری ها ماهیت اصلی خود را از دست داده اند

هادی رضایی در خصوص ماهیت خبرگزاری ها سخن گفت و بیان کرد: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که برخی از خبرگزاری ها ماهیت های اصلی خود را از دست داده اند و این باعث شده که نگاه مردم به سوی رسانه های بیگانه برود. 

او به دغدغه خبرنگاران نیز پرداخت و توضیح داد: دغدغه ای که خبرنگاران دارند دغدغه های درست، دلسوزانه و انقلابی در بحث رسانه است که باید مایه مباهات و استقبال مسئولین قرار بگیرد. 

رضایی همچنین انتظاراتی از خبرنگاران داشت را بیان کرد و افزود: امروزه در جامعه خبر تولید خبر کم شده؛ از خبرنگاران که چشم بیدار جامعه هستند انتظار می‌رود خبر های تولیدی و با کیفیت بیشتری را تولید و منتشر بکنند. 

او افزود: ما نیز تمام تلاشمان را میکنیم تا حامی تمامی قلم به دستان در این عرصه باشیم البته مسوولی که از خبرنگاران دور است، تعهدی در قبال کارش ندارد

پل ارتباطی میان مسئولین و مردم

رئیس بسیج رسانه استان فارس همچنین به وظیفه مسئولین اشاراتی کرد و گفت: هر شخصی که در جمهوری اسلامی بار مسئولیتی دارد باید پل ارتباطی میان مردم و خود ایجاد کند، مسوول در نظام جمهوری باید هم مسوول باشد و هم پاسخگو.

وی اضافه کرد: در واقع مسوولی که خود را از خبرنگاران دور نگه می‌دارد تعهدی در قبال مسئولیتش ندارد.

پایان پیام/ن

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581946

مهمترین اخبار ایران و جهان: