نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 19:07

پرواز قوی سپید بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توانست با پیروزی مقابل هوادار به رده دوم جدول برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در ادامه هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه پاس قوامین تهران با نتیجه یک بر صفر از سد تیم هوادار گذشت. 

محمود فکری در این دیدار علیرضا حقیقی، مرتضی منصوری، صائب محبی، مهدی عبدی، سبحان پسندیده، مهدی گودرزی، قائم اسلامی‌خواه، محسن سفیدچقایی، محمد عباسی، کریم اسلامی و امین قاسمی‌نژاد را در ترکیب هوادار قرار داده بود.

مهدی تارتار نیز در این دیدار افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

تک گل انزلی چی ها را در این دیدار پدرام قاضی پور در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۹ ارسال رضا جعفری از سمت راست در حالی روی دروازه فرستاده شد که پدرام قاضی‌پور با پرشی ناگهانی، موفق شد توپ را به گوشه دروازه حقیقی بفرستد.

این اولین گل فصل پدرام قاضی‌پور بود که جزو بازیکنان باسابقه ملوان محسوب می‌شود و بعد از گل هم خوشحالی خاصی داشت.

نکته جالب اینکه او در تمام صحنه‌های ارسال وارد محوطه جریمه می‌شد و سرانجام روی یکی از صحنه‌ها برتری نفری را سود تیمش تغییر داد و گل سه امتیازی را به ثمر رساند.

با این نتیجه، ملوان با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول رسید و هوادار هم با ۱۰ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز، صنعت نفت آبادان در زمین مس رفسنجان با نتیجه 2-0 به برتری رسید. رحیم آلبوغبیش در در دقیقه ۵۲ و علی یوسف در دقیقه ۵۹ گل های آبادانی ها را به ثمر رساندند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583290

مهمترین اخبار ایران و جهان: