نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 19:55

دیوان‌سالاری؛ پدیده‌ای شوم در توسعه گردشگری

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه دیوان سالاری گذشته که هنوز هم در برخی سازمان ها وجود دارد مثل یک پدیده شوم مشکلاتی جدی ایجاد کرده است، گفت: استمرار این فرایند، توسعه گردشگری در کشور و مازندران را مختل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی طلوعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: مازندران در حوزه های گردشگری، ‌میراث فرهنگی و صنایع دستی، استان پیشتاز کشور است.

وی افزود: این استان به عنوان قطب گردشگری کشور  می تواند با اصلاح ساختار معیوب سازمانی و حرکت و مدیریت جمعی به اهداف مدنظر در این حوزه برسد.

معاون وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان مازندران بیشتر مسائل توسعه ای استان را با درک درست و مناسب از جایگاه گردشگری در مسیری درست قرار دارد،گفت: اگر این روند ادامه یابد و مسائل موجود مرتفع شود، با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک اتفاقات مبارکی در این بخش رقم خواهد خورد.

طلوعی با اشاره به برخی قوانین دست پاگیر و کاغذبازی های اداری بیان کرد: دیوان سالاری گذشته که هنوز هم در برخی سازمان ها وجود دارد مثل یک پدیده شوم مشکلاتی جدی ایجاد کرده و استمرار این فرایند،  توسعه گردشگری در کشور و مازندران را مختل خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی، یک نهاد فرهنگی محسوب می شود و باید حرکتی جدای از بازی های سیاسی داشته باشد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546846

مهمترین اخبار ایران و جهان: