نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 16:18

دغدغه‌مندی حوزه‌های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به دغدغه‌مندی حوزه‌های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، گفت: برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به حوزه‌های علمیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بعداز ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه استان که در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دیار علویان از جمله شهدای روحانی این خطه از شمال کشور،  اظهار کرد: نقش موثر و کارکرد حوزه‌های علمیه در جامعه غیرقابل انکار است.

وی افزود: به فرموده امامین انقلاب محکم‌ترین پایگاه اسلام حوزه‌های علمیه هستند و با وجود این حوزه‌ها اسلام زنده نگه داشته شده و اگر روحانیت نبود از اسلام اصیل خبری نبود.  

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه حوزه‌های علمیه محل تولید فکر و اندیشه و مسوول حفظ دین مردم هستند، افزود: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی که از وجود حوزه علمیه و برخواسته از اندیشه امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت است.

عزیززاده گرجی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی متاثر از عاشورا است، گفت: حوزه‌های علمیه مورد هجمه دشمنان قرار دارند، چرا که دشمن دریافت کرده که روحانیت و حوزه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه همگان باید برای تقویت نقاط قوت نظام تلاش کنند، از اعلام آمادگی استانداری مازندران و بویژه حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان برای تقویت حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

عزیززاده گرجی با اشاره به دغدغه‌مندی حوزه‌های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، گفت: برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به حوزه های علمیه باشیم.

وی با اشاره به جذب و نگهداری طلبه در حوزه‌های علمیه افزود: تلاش داریم برای پویایی حوزه‌های علمیه در کنار این پایگاه علمی و دینی باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611790

مهمترین اخبار ایران و جهان: