نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 15:22

امام جمعه اهواز:نمایندگانی از اقشار مختلف مردم خوزستان مهمان مقام معظم رهبری خواهند شد

امام جمعه اهواز گفت:مدیران باید در زمان باقی مانده از دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات مردم از نخبگان استفاده کنند.امام جمعه اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام شده نمایندگانی از اقشار مختلف مردم خوزستان مهمان مقام معظم رهبری خواهند شد که به طور قطع این دیدار برکات زیادی برای استان به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حل مشکلات خوزستان اظهار کرد: مدیران باید در زمان باقی مانده از دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات مردم و کشور تلاشی شبانه‌روزی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات خوزستان باید از نخبگان استفاده شود، ادامه داد: تنها برگزاری جلسات راهگشا نیست بلکه باید در عمل اقدامات موثر انجام شود. البته در حال حاضر اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای حل مشکلات حوزه مسکن انجام شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به دیدار مردم خوزستان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده نمایندگانی از اقشار مختلف مردم خوزستان مهمان مقام معظم رهبری خواهند شد که به طور قطع این دیدار برکات زیادی برای استان به همراه دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مطالبه‌گری از مدیران افزود: مطالبه‌گری باید در قالب یک چهارچوب مناسب و قانونی از مدیران انجام شود تا باعث پویایی مسئولان و حل مشکلات شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با مهم برشمردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منکر از دیگر مطالبات مهم مردم است که باعث هدایت جامعه به سوی روشنایی می‌شود.

وی همچنین فرزند‌آوری را مهم و ضروری دانست و گفت: اشتغال، ایجاد مشوق برای فرزندآوری و فراهم کردن بستر ازدواج آسان از مطالبات به حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از دیگر مطالبات مردم خوزستان را تامین آب پایدار آشامیدنی اعلام کرد و افزود: شایسته نیست مناطق و روستاهایی در استان با وجود قرار داشتن در کنار رودخانه و سد از آب شرب بهره‌مند نباشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612490

مهمترین اخبار ایران و جهان: