نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 18:35

نگرانی هالیوی از ترک خدمت نظامیان صهیونیست

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ترک خدمت نظامیان صهیونیست به ارتش رژیم صهیونیستی و امنیت این رژیم آسیب وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، هرتزی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی که از نگرانی وی در خصوص ترک خدمت نظامیان ذخیره ارتش این رژیم حکایت داشت، اظهار داشت: هرکسی که دیگران را به ترک خدمت نظامی در قالب نیروهای ذخیره دعوت کند، به ارتش و امنیت اسرائیل صدمه می‌زند.

هالیوی در نشست امروز کمیته امنیت و روابط خارجی کنست گفت: چالش‌های امنیتی کنونی، ما را وا می‌دارد که آمادگی کامل داشته باشیم.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی گزارشی ارزیابی خود در خصوص اوضاع راهبردی و عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در برهه کنونی را به کمیته یادشده ارایه خواهد داد.

اما جنبش اعتراض نظامیان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان هالیوی، اعلام کردند که هالیوی در انتخاب کسانی که باید مورد شماتت قرار گیرند اشتباه کرده و مسببان واقعی خطرهای ناشی از ترک خدمت نظامیان ذخیره در وزارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی و کرسی‌های کنست حضور دارند و امنیت رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار می‌دهند.

این در حالی است که نگرانی از موج ترک خدمت هزاران افسر و سرباز نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، به ویژه خلبان‌ها، نیروهای ویژه و نیروهای بخش فناوری از جمله یگان‌های زبده ارتش این رژیم، در اعتراض به تداوم روند تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، ارتش رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1369502

مهمترین اخبار ایران و جهان: