نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:36

تغییر یا تقویت کادر فنی تیم ملی والیبال برعهده داورزنی است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: تقویت کادر فنی یکی از موضوعات جلسه کمیته فنی بود اما جمع بندی نهایی در مورد این موضوع برعهده داورزنی است.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با جلسه کمیته فنی و تغییر کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: در جلسه کمیته فنی تغییر و تحول در کادر فنی در اولویت بحث نبود، بلکه موضوعات مربوط به مشکلات تیم ملی مطرح شد که اعضای کمیته فنی هم با روش‌های مختلف قصد کمک به مجموعه را داشتند. همه افراد حاضر در جلسه کمیته فنی معتقد بودند در این زمان کم تغییر در رأس هرم کار دشوار و غیرممکنی است. تقریباً ۲۵ روز تا مسابقات قهرمانی آسیا زمان داریم و و فرصتی زیادی نداریم.

وی افزود: اما تقویت کادر فنی یکی از موضوعات جدی و مورد بحث در جلسه بود. همه نظرات اهالی والیبال و کارشناسان به سمع و نظر داورزنی رئیس فدراسیون رسید، حتی تا پایان وقت اداری امروز هم برخی نظرات به رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد، اما در نهایت جمع بندی جلسه کمیته فنی برعهده رئیس فدراسیون است. طبق صحبت‌هایی که مطرح شد نظر بر این بود که کادر فنی تیم ملی تقویت شود اما اینکه چه تغییری صورت بگیرد یا چه کسی به کادر فنی اضافه شود و در چه زمانی این اتفاق رخ بدهد همه برعهده داورزنی است و او تصمیم نهایی را می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394790

مهمترین اخبار ایران و جهان: