نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 13:29

حضور ۳۰ نفر ناظر و داور کشوری در مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز گفت: این مسابقات به شکل مطلوبی با حضور ۲۹ استان در بخش پسران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا توکل امروز در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: مسابقات دانش اموزان با حضور ۵۶۰ دانش اموز با نیازهای ویژه کشور در بخش کم توان ذهنی و سندروم داون دارای بیشترین شرکت کننده در سطح کشور است.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز گفت: ۲۹ استان از سراسر کشور در بخش مسابقات پسران با نیازهای ویژه کشور در شیراز حضور داشتند و رقابت ها به صورت جدی و در سطح بالایی برگزار شد.

توکل گفت: در بخش پسران در سه رشته فوتسال، گوی رانی و دو و میدانی برگزار شد.

ناظرکل مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز افزود: رقابت‌های بخش پسران به مدت ۴ روز برگزار شد و سپس از روز شانزدهم تا بیستم مردادماه هم مسابقات در بخش دختران با حضور ۳۸۰ نفر دانش اموز دختر ازاستان های سراسر کشور، در سه رشته دو و میدانی، تنیس روی میز و گوی رانی برگزار خواهد شد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز گفت: ۳۰ نفر به عنوان ناظر و داور از استان‌های مختلف کشور به برگزاری مسابقات کمک می‌کنند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425446

مهمترین اخبار ایران و جهان: