نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 12:25

رویداد فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار می شود

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» به همت صندوق نوآوری و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر برگزار خواهد شد.

در قالب این رویداد، نیازها و ضرورت‌هایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین وجود دارد، احصاء خواهند شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان متناسب با این نیازها، به ارائه دستاوردها و فناوری‌های خود بپردازند.

در این رویداد علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و خلاق نیز حضور خواهند داشت و به ارائه دستاوردها و محصولات فناورانه خود برای رفع نیازهای زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت.

تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر ارائه توانمندی‌ها و مذاکره با بخش‌ها و سازمان‌های مربوطه که نیازهای خود را مطرح کرده‌اند، در نمایشگاهی که در حاشیه این رویداد در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، حضور پیدا کرده و محصولات و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

زمینه‌های ارائه نیاز در این رویداد شامل حوزه‌های حمل و نقل لجستیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، صنایع خلاق و فرهنگی و بیمه است.

متقاضیان می‌توانند از طریق لینک forms.inif.ir/web/guest/arbaein برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۲۲۵۱۶۴ (کاریز اعتماد) تماس بگیرند.

رویداد فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار می شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1408490

مهمترین اخبار ایران و جهان: