نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 08:09

بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان راه اندازی می شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در رابطه با پروژه چهارگانه تاکستان نیز تمام اقدامات لازم صورت گرفته و متتظر تخصیص بودجه هستیم که به راه اندازی بخش های دیالیز، اورژانس، انبار دارویی و شستشوخانه در بیمارستان تامین اجتماعی این شهر منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن شمس الدینی مقدم صبح امروز به مناسبت گرامیداشت «روز خبرنگار» از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه قرار گرفت.

در جریان این بازدید وی ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاش های خبرگزاری فارس در انعکاس اقدامات و برنامه های حوزه بهداشت و درمان استان قزوین، اظهار کرد: پروژه های مهمی در سطح استان قزوین در دست اجرا است که در این بین می توان به سی تی اسکن تاکستان اشاره کرد. پروژه ای که در حال حاضر در مرحله مناقصه می‌باشد و تا یک ماه آینده برنده آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان افزود: با انجام این کار مردم شهرستان تاکستان و مناطق اطراف تحت پوشش خدمات سی تی اسکن قرار می گیرند و یگر نیاز نیست برای دریافت خدمات این بخش به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در رابطه با پروژه چهارگانه تاکستان نیز تمام اقدامات لازم صورت گرفته و متتظر تخصیص بودجه هستیم که به راه اندازی بخش های دیالیز، اورژانس، انبار دارویی و شستشوخانه در بیمارستان تامین اجتماعی این شهر منجر می‌شود.

شمس الدینی مقدم در پایان در خصوص تامین نیروی متخصص بیمارستان شفای تاکستان نیز بیان کرد: تامین نیرو بر عهده وزارت بهداشت است و در خصوص پزشکان این بیمارستان تا جایی که توانسته ایم نیروی متخصص را به خدمت گرفته ایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435046

مهمترین اخبار ایران و جهان: