نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:06

حق نساجی کسب سه امتیاز برابر پیکان بود

قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فاضلی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پیکان تهران با تبریک روز خبرنگار و با تقدیر از بازیکنان تیم نساجی اظهار داشت این بازی برای ما یک امتیاز خوب داشت و بازیکنان توانستند بازی را به نفع تیم برگردانند.

وی با اظهار تأسف از اینکه سه امتیاز بازی را از دست دادیم، افزود: روی غافلگیری تیم جوان پیکان گل خوردیم اما با تغییرات صورت گرفته و صحبت‌هایی که سرمربی با بازیکنان داشت و تعویض‌های صورت گرفته توانستم روی ضربات ایستگاهی به گل دستیابیم.

مربی تیم نساجی مازندران با اظهار اینکه حق نساجی در این بازی کسب سه امتیاز بوده است، گفت: به ویژه در ۱۰ دقیقه آخر موقعیت‌های خوبی را روی دروازه تیم پیکان داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما بدشانس بودیم.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تلاش بازیکنان خوب بوده است اظهار امیدواری کرد که در هفته‌های آینده بتوانیم فوتبال روان‌تری بازی کنیم و دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران با اظهار اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست، گفت: باید به بازی از ابعاد مختلف نگاه کنیم و از دقیقه ۷۰ به بعد تیم پیکان عقب افتاد و نتوانست جبران کند.

فاضلی با بیان اینکه عملکرد تیم را خواهیم کرد در صورت نیاز به تغییرات آن را اعمال می‌کنیم، با عنوان اینکه مسائل فیزیولوژیک فقط در فوتبال مطرح نیست یادآور شد مسائل روانی تکنیک و تاکتیک بازیکن در فوتبال تأثیر دارد و باید به آن توجه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434802

مهمترین اخبار ایران و جهان: