نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 22:41

کنعانی زادگان: می گویند تا نیم فصل بدون تماشاگر هستیم

مدافع پرسپولیس گفت: می گویند تا نیم فصل بدون حضور تماشاگر باید بازی کنیم کاش مسابقات ما را در شهرهای دیگر ولی با حضور هواداران برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین کنعانی زادگان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: سه امتیاز را گرفتیم و برنده شدیم و امیدوارم لیگ را همین گونه ادامه بدهیم  و کلین شیت هایمان ادامه داشته باشد.

وی در مورد بازگشت به پرسپولیس گفت: به عشقم برگشتم همه این را می دانند. 80 درصد دلیل بازگشتم به پرسپولیس بخاطر این هواداران بود. دلم تنگ شده برای هواداران ولی انگار می گویند تا نیم فصل باید بدون تماشاگر بازی کنیم! کاش بازی های ما را در شهر دیگری مثل مشهد یا هر شهر دیگر برگزار کنند اما با حضور تماشاگران مسابقه برگزار شود. این هواداران همواره پشت ما بوده اند و در سرما و گرما ما را حمایت کرده اند.

مدافع پرسپولیس در مورد سکوهای خراب ورزشگاه گفت: شاید در جایگاه ویژه سکوها خراب باشد اما در این سوی ورزشگاه می توانند 10 هزار تماشاگر یا بیشتر بیایند.

کنعانی زادگان درمورد صحبت با بیرانوند گفت: من و بیرانوند همیشه بهم روحیه می دهیم چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی. امیدوارم همه موفق باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434846

مهمترین اخبار ایران و جهان: