نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:01

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات ضدصهیونیستی «معالیه ادومیم»

گروه‌های فلسطینی از عملیات ضدصهیونیستی امروز در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، پس از انجام عملیات ضدصهیونیستی در شهرک صهیونیستی معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی، گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی از اجرای این عملیات استقبال نمودند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن اعلام خبر شهادت مهند محمد سلیمان المزارعه، جوان ۲۰ ساله فلسطینی مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم، اجرای این عملیات شجاعانه را افتخارآمیز و در راستای انتقام از تعرض‌های شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی دانست.

حماس تاکید کرد که ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران یکپارچه است و می‌تواند به جنایات صهیونیست‌ها پاسخ بدهد، از مقدسات خود حمایت کند و انتقام خون شهدا را بازستاند.

جنبش حماس تصریح نمود که خون شهدای فلسطین به هدر نخواهد رفت و مادامی که اشغالگران جنایات خود در اراضی فلسطین را ادامه می‌دهند باید منتظر عملیات‌های بیشتری از این دست باشند.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات شهادت‌طلبانه که توسط یکی از مبارزان قهرمان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی به انجام رسید را مورد ستایش قرار داد.

سلمی در ادامه با اشاره به جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین و اراضی و مقدسات آن گفت: بار دیگر ملت فلسطین ثابت کرد که اراده آن از تمامی توطئه‌هایی که با هدف منحرف‌کردن نگاه فلسطینیان از رویارویی با دشمن و مبارزه با آن انجام می‌شوند، نیرومندتر است.

دیگر گروه‌های فلسطینی نیز با صدور بیانیه‌هایی از انجام عملیات ضدصهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین معالیه ادومیم استقبال کردند.

گفتنی است، شهید مهند محمد سلیمان المزارعه، جوان ۲۰ ساله فلسطینی در عملیات ضدصهیونیستی امروز در نزدیکی یک مجتمع تجاری در شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» واقع در شرق قدس اشغالی دست کم ۶ شهرک‌نشین صهیونیست را به گلوله بست که حال ۲ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422402

مهمترین اخبار ایران و جهان: