نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 09:53

صنایع کوچک و متوسط بخش عمده‌ای از اشتغال استان اردبیل را شامل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، با اشاره به اینکه بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، اظهار کرد: صنایع کوچک به دلیل سرمایه‌گذاری‌های پائین و درآمدزایی بالا، به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی شده و نقشی مهم در رونق تولید و افزایش اشتغال دارند.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، تلاش خواهد شد تا برنامه های گرامیداشت این هفته همزمان با سرتاسر کشور، در استان اردبیل نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه اردبیل، بازدید از واحدهای تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست صمیمی با صنعتگران، حضور در گلزار شهداء و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست و تور خبری با حضور اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه اردبیل و اجرای مسابقات مختلف ورزشی و اردوهای فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای گرامیداشت هفته ملی حمایت از صنایع کوچک خواهد بود.

علایی افزود: ۲۱ مرداد فرصتی است تا با توجه هرچه بیشتر به حوزه صنایع کوچک، به مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی رسیدگی شود.

گفتنی‌ است؛ در تقویم رسمی کشور، ۲۱ مرداد ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک تصویب و نام‌گذاری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428246

مهمترین اخبار ایران و جهان: