نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:02

پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) از پایان رقابت فشرده ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار به نمایندگی از ۹ شهرستان استان در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج خراسان رضوی به میزبانی نیشابور خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین و به منظور شناسایی استعدادهای برتر بسیج در رشته کشتی و عضویت در باشگاه مقاومت بسیج برای شرکت در مسابقات لیگ کشور و نیز یادبود هجده هزار شهید خراسان رضوی مسابقات کشتی قهرمانی بسیج استان به میزبانی نیشابور در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید عابدی این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۷۰ ورزشکار در دو رشته آزاد و فرنگی با هم به رقابت پرداختند که در رشته آزاد ۱۱۵ ورزشکار و در رشته فرهنگی ۵۵ ورزشکار به عنوان نماینده کشتی از ۹ شهرستان استان از شهرهای مشهد، گلبهار، فیروزه، نیشابور، زاوه، سرخس، گناباد، قوچان و فریمان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) گفت: این دوره کشتی‌گیران در ۱۰ وزن باهم به رقابت پرداختند که ۱۰ آزادکار برتر و ۱۰ فرنگی کار برتر به مسابقات کشوری که در ۱ تا ۳ شهریور ماه به میزبانی سپاه کربلا در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427746

مهمترین اخبار ایران و جهان: