نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 19:06

اعتبارات ورزشی براساس عملکرد هیئت ها توزیع می‌شود

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: اعتبارات حوزه ورزش براساس عملکرد هیئت های ورزشی توزیع می شود تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر شنبه در نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزش اظهار داشت: همه هیئت‌ها باید با برنامه ریزی دقیق برای قهرمانی گام بردارند و در این مسیر خواستگاه‌های ورزش باید مشخص شود.

وی تاکید کرد: اعتبارات دقیق و بر اساس عملکرد هیئت‌های ورزشی توزیع خواهد شد چراکه هدف ما اینست که ورزش مازندران به افتخارات در شأن خود برسد.

رجبی در ادامه اظهار داشت: مسئولان هیئت‌های ورزشی باید از ظرفیت فرمانداران، شهرداران و دهیاران برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای ورزش استفاده کنند و این حق ورزشکاران مازندران نیست که با اعتبارات اندک کار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به جایگاه مهم هیئت‌ها در توسعه ورزش گفت: هیئت‌ها در صف اول هستند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از آنان حکایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش افزود: در رشته‌هایی که در مسابقات امسال میزبانی آن به مازندران سپرده خواهد شد، برای میزبانی با کیفیت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تلاش خواهیم کرد و در سایر رشته‌ها نیز به دنبال حضوری پرقدرت، منسجم و منظم خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: لازم است تمامی هیئت‌های حاضر در این رویداد، همکاری شایسته و مقتضی را با ارکان مختلف مجموعه اداره کل داشته باشند تا بتوانیم با بهترین پیگیری و هماهنگی‌ها، بهترین نتایج ممکن را رقم بزنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427490

مهمترین اخبار ایران و جهان: