نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 11:41

رسانه بر شکل گیری رفتارهای اجتماعی و سیاسی مردم تاثیرگذار است

اردستان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: رسانه نقش بسیار چشمگیر در سطح جامعه دارد و می‌توانند بر شکل گیری رفتارهای اجتماعی و سیاسی مردم جامعه تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان امامدادی صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه اهمیت زیادی دارد و این ابزار امروزه به دلیل در دسترس بودن تبدیل به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد است همچنین یک نقش بسیار چشمگیر را در سطح جامعه دارد و می‌توانند بر شکل گیری رفتارهای اجتماعی و سیاسی مردم جامعه تأثیرگذار باشد.

وی افزود: تأثیر رسانه‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت چرا که در برخی موارد رفتارهای شخصی انسان‌ها را نیز شکل می‌دهد و مردم آگاهی را در سطح بالایی توسط رسانه‌ها دریافت می‌کنند و همچنین رسانه وظیفه دارند آرامش به جامعه تزریق کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بایدهایی که رسانه‌ها در ایام انتخابات در نظر بگیرند این است که به سطح آگاهی و تحلیل مردم بیفزایند و همچنین مردم را به انتخاب اصلح تشویق کنند و از انتخابات همچون نعمت الهی پاسداری و انتقاد منطقی انجام شود.

امامدادی تصریح کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم که در دوران انتخابات به حرف دشمنان گوش نداده و ذهن مردم به مسائل فرعی مشغول نسازند و مردم را نیز نسبت به انتخابات دلسرد نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428402

مهمترین اخبار ایران و جهان: