نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 22:33

شکست رکورد متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات در اردستان

فرماندار اردستان گفت: در این شهرستان تا شب گذشته ۴۲ نفر در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند و رکورد سال‌های گذشته شکسته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم در کشور می‌گذرد و در این دو سال اقدامات خوبی شکل گرفته همچنین در زمان تحویل گرفتن دولت جدید وضعیت کشور نابسامان بوده و موارد ارتباط بین‌المللی با همسایگان و فروش نفت از جمله اتفافات خوب است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مسکن توسط دولت در کشور و شهرستان، افزود: در دوران دولت سیزدهم ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده که این موضوع مورد قبول رهبر انقلاب نیز قرار دارد و در دولت قبل رهبری چندین بار تاکید کردند اما کسی به حرف رهبری گوش نکرد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات موثری در زمینه مهار کرونا انجام داد، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید اقدامات دولت را برای خانواده‌های خود و دیگر افراد، بازگو کنند هرچند که مشکلاتی نیز وجود دارد اما باید اقدامات مثبت نیز برای مردم تبیین شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امید می‌رود گشایش‌های اقتصادی در کشور ایجاد شود و دشمن نیز اکنون متوجه شده‌ است که دولت به پشتوانه رهبر انقلاب در این زمینه‌ها موفق خواهد شد همچنین مردم نیز در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی وضعیت بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: بیش از یک سال از حضور بنده به‌عنوان فرماندار در اردستان گذشته و اقدامات خوبی نیز انجام شده که این اقدامات در قالب یک پوستر با عنوان ۴۴۴ شبانه‌روز حکایت خدمت‌گذاری تهیه شده و در بین مردم و رسانه‌ها منتشر می‌شود تا مردم از اقدامات انجام شده در شهرستان، آگاه شوند.

احمدی‌طبا اضافه کرد: مهم‌ترین کاری که در عرصه کاری خود در اولویت قرار دادم این بود که جایگاه فرماندار را به جایگاه اصلی‌اش برگردانم و اگر فرماندار به عنوان نماینده عالی حاکمیت در شهرستان جایگاه‌اش محفوظ باشد، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

فرماندار اردستان یادآور شد: فرمانداری اردستان در سطح استان اصفهان در چهار حوزه از جمله جوانی جمعیت و ستاد سفر نوروزی برتر شد و این موارد نویدبخش آینده‌ای روشن برای شهرستان خواهد بود.

وی تاکید کرد: هتل سایبان کویر اردستان پس از ۷ سال بلاتکلیفی و با پیگیری‌های بسیار همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد همچنین گردشگری مزیت نسبی اقتصادی در شهرستان است و در کنار آن مباحث مربوط به توسعه صنایع وجود دارد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه این اقدامات خوب در شهرستان با همراهی و همکاری نماینده مردم اردستان و دیگر مسؤولان رخ داده است، خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای شهرستان اردستان و به‌خصوص در بخش زواره سالیان طولانی است که آسفالت نشده بود اما با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس، بودجه خوبی جذب و راه‌های روستایی آسفالت شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در حوزه جوانی جمعیت برای اولین بار در کشور ۵۹ قطعه زمین به خانواده‌های باشکوه و دارای جمعیت بسیار مطابق با بازه زمانی اعلام شده توسط دولت، اهدا شد.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه اربعین حسینی یادآور شد: ادارات با موکب امام صادق(ع) و ستاد عتبات عالیات شهرستان همکاری لازم را داشته باشند همچنین طبق مصوبه ستاد اربعین، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در زواره برگزار خواهد شد.

احمدی‌طبا با بیان اینکه پروژه مسکن کریمان زواره شروع به کار کرده است، اضافه کرد: در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو روز تا پایان فرصت پیش‌ثبت‌نام باقی مانده و در این انتخابات، چهار رکن امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار اردستان تاکید کرد: در شهرستان اردستان به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات مخدوش شود و هیچ سوء استفاده‌ای نباید از دولت برای کاندیدای خاصی انجام شود همچنین در این شهرستان تا شب گذشته ۴۲ نفر در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند و رکورد سال‌های گذشته شکسته شده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438990

مهمترین اخبار ایران و جهان: