نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 17:06

میراحمدی: در ایام اربعین هر لیتر گازوئیل با قیمت ۶۰۰ تومان در اختیار اتوبوس ها قرار می‌گیرد

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره تمهیدات لازم برای تامین سوخت برای اتوبوس‌های اجاره‌ای ترکیه گفت: هر لیتر گازوئیل با قیمت ۶۰۰ تومان در اختیار اتوبوس‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین یکشنبه در نشست ستاد مرکزی اربعین با تمجید از برگزاری باشکوه همایش موکب‌داران اربعین در پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع )، گفت: طبق تاکیدات رییس جمهور، نماینده موکب‌داران هر استان زائر پذیر مشخص و این نماینده‌ها در ستاد مرکزی اربعین حضور داشته باشند و راهکارها و نقطه‌نظرات خود را ارائه دهند. 

وی افزود: هر دستگاه ملی انتظامی، لشکری و کشوری، نهادها و سازمان ها برای کمک‌رسانی و پشتیبانی از کنگره اربعین با نظر فرمانده عملیات اربعین ( استاندار) عمل کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین یادآور شد: اخبار و اطلاعات اربعین فقط و فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین اعلام می شود، و این مهم در راستای جلوگیری از ابهامات در خصوص اخبار و اطلاعات اربعین است. 

رییس ستاد مرکزی اربعین بیان داشت: اتوبوس‌ها پاکستانی می توانند وارد کشور شوند و تا مرزهای کشور عراق محدودیتی ندارند. 

وی تاکید کرد: هر تصمیم ترافیکی اربعین ایلام باید با نظر استاندار ایلام باشد و  تمامی ظرفیت های دستگاه ها باید نظر استانداران به‌عنوان فرمانده عملیات اربعین بکار گرفته شود. 

وی با اشاره تمهیدات لازم برای تامین سوخت برای اتوبوس‌های اجاره‌ای ترکیه نیز گفت: قرار شد کارت مخصوص برای سوخت در اختیار این اتوبوس‌ها قرار گیرد. 

وی بیان کرد: همچنین قرار شد هر لیتر گازوئیل ۶۰۰ تومان در اختیار اتوبوس‌ها قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: هرگونه اعمال محدودیت ترافیکی در استان باید با همکاری و هماهنگی استاندار ایلام انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام ،سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین ضمن حضور در همایش بزرگ موکب داران اربعین در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی این استان نیز شرکت کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440346

مهمترین اخبار ایران و جهان: