نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 21:25

نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد

نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، با حضور معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اولین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

 علی اصغر شالبافیان در آیین کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج، اظهار کرد: این بازارچه نقش مهمی در رونق فروش تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی دارد.

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تقدیر از همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، مدیرکل بانوان استانداری و معاونت صنایع‌دستی استان، تصریح کرد: همدلی مسئولان در اجرای طرح های گردشگری و صنایع‌دستی سبب رونق اقتصادی برای مردم می شود.

شالبافیان افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی در مناطق کم برخودار مانند کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی با تقدیر از حضور معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری در آیین کلنگ زنی بازارچه دائمی صنایع‌دستی یاسوج، بیان کرد: ان‌شاءالله با پیگیری های هئیت دولت و دستاوردهای دورم دوم سفر بزودی شاهد افتتاح این بازارچه خواهیم بود.

شالبافیان ادامه داد: در دوم سفر رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد طرح های بزرگ اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و کلنگ زنی شده که نوید بخش اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1367102

مهمترین اخبار ایران و جهان: