نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:16

خبرنگاران با مطالبه گری و عدالت‌خواهی یاری‌گر مسئولان هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پیامی اظهار داشتند: بی شک خبرنگاران با روحیه حقیقت جو و با طبعی هنرمندانه با انعکاس مسائل جامعه، صدای مردم هستند و با مطالبه گری و عدالت‌خواهی یاری‌گر مسئولان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و محمد کرمی استاندار با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه "روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی" را گرامی داشتند.

در متن این پیام آمده است: هفدهم مرداد ماه یاد آور روزی است که در آن شهید محمود صارمی از خبرنگاران تلاشگر کشورمان غریبانه در راه انعکاس حقیقت به فیض شهادت نائل آمد تا این روز در تقویم ایران و بر تارک تاریخ این سرزمین به عنوان روز خبرنگار ثبت گردد.

بی شک خبرنگاران با روحیه حقیقت جو و با طبعی هنرمندانه با انعکاس مسائل جامعه، صدای مردم هستند و با مطالبه گری و عدالت‌خواهی یاری‌گر مسئولان می‌باشند.

جامعه بی‌ادعایی که در مسیر شهیدان پاک سرشت همچون سید مرتضی آوینی و محمود صارمی، نگارگر عرصه‌هایی از تاریخ ایران زمین هستند و متعهدانه برای پیشرفت کشور تلاش می‌نمایند.

اینجانبان با گرامیداشت مقام والای شهیدان عرصه خبر، به ویژه یاد و خاطره خبرنگاران شهید استان شهیدان محسن خزائی، منصور برخوردار، محسن ذوالفقاری، حسین ضامن و علی نیک‌پور، این روز را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در عرصه جهاد تبیین قدردانی نموده و موفقیت و سربلندی همه خبرنگاران ساعی و متعهد را در راستای پیگیری مطالبات به حق مردم، رفع مشکلات و شکوفایی ظرفیت‌های بالقوه استان از درگاه خدای متعال مسئلت داریم.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432602

مهمترین اخبار ایران و جهان: