نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 12:02

هیئت‌های مذهبی کرمانشاه در محرم انشعاب برق موقت دریافت می‌کنند

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: هیئت‌های مذهبی کرمانشاه در ایام محرم انشعاب برق موقت و ایمن دریافت می‌کنند.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیئت، تکایا و ایستگاه‌های توزیع نذورات به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه و رعایت نکات ایمنی در تأمین برق محل‌های برگزاری مراسم خواست رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرند.

وی افزود: عزاداران حسینی برای ایمنی بیشتر هنگام حمل پرچم و علامت‌های عزاداری حتماً به تأسیسات و شبکه‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: رعایت فاصله ایمن از خطوط شبکه برق در زمان برپایی خیمه‌ها و حرکت دسته‌های عزاداری الزامی است و مسئولان هر هیئت باید به این نکته توجه کنند تا از وقوع حوادث احتمالی برای عزاداران عزیز جلوگیری به عمل آید.

مرادی بیان کرد: عدم نصب پرچم، پلاکارد و تبلیغات بر روی پایه‌های مرتبط با شبکه برق و روشنایی، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی در تأمین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان از مسئولان و برگزار کنندگان مراسم‌های مذهبی عزاداری در تکایا و حسینه ها که تاکنون نسبت به دریافت انشعاب برق موقت به امور برق منطقه خود مراجعه نکرده‌اند درخواست کرد در این خصوص اقدام و نسبت به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی خویش اقدام کنند و در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتماً از ترمینال‌، سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374790

مهمترین اخبار ایران و جهان: