نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:09

لزوم رفع مشکلات واحد‌های شناورسازی جنوب سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با تعیین فرصت ۷ روزه برای حل مشکلات واحد‌های شناور سازی جنوب استان گفت: باید برنامه‌ریزی و طراحی دقیقی به منظور هدایت سرمایه‌گذاران در زمینه توسعه صنعت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرهای ساحلی استان در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار داشت: انتظار همکاری همه جانبه بین مسئولان را دارم.

 وی بیان کرد: برگزاری جلسات تسهیل و رفع موانع و همچنین ارائه گزارش از بررسی عوامل مشکلات و مسائل و احتمالا کوتاهی های انجام شده باید در دستور کار همه مسئولان استان قرار بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دقت در انتخاب مسئولان همیشه مورد توجه بوده و قطعاً به مسئولانی تفویض اختیار می‌کنیم که تسهیل و تسریع در کارها را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های بی‌نظیر شهرهای ساحلی افزود: با توجه به اهمیت ارتباط با استان‌های همجوار و همچنین مرکز کشور، ایجاد ارتباط سازنده باید در دستور کار مسئولان استانی قرار بگیرد.

کرمی تاکید کرد: مسئولان استانی آزادی عمل در برقراری ارتباط با مسئولان کشوری را دارند، از این اختیارات در انجام کارها به نحو احسن بهره برداری شود و به عنوان یک مدیر خلاقو توانمند در کف میدان حضور داشته باشید.

وی با تاکید بر اقتصاد دریا پایه بیان داشت: دریا یک منبع و معدن عظیم است و در کنار سواحل میتوان گسترش صنایع مختلف از جمله صنعت شیلا و همچنین تولید انواع محصولات باغی از جمله موز و انبه و ... را دنبال کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441302

مهمترین اخبار ایران و جهان: