نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 22:10

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پشتیبانی و تقویت شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میدان‌دار جبهه خودی در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و باید پشتیبانی و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان و شهرستان ساری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به‌مناسبت سالروز تأسیس این نهاد، اظهار کرد: باید مناسبت‌های ملی مذهبی و دینی و ولایی خودمان را به درستی و باشکوه اقامه و نسل‌های جدید را با آن مناسبت‌ها آشنا کنیم تا فرهنگ‌سازی شده و باب تعلیم و تربیت عمومی برای آیندگان باز شود.

وی با بیان اینکه مناسبت‌هایی همچون دهه فجر، غدیر، نیمه‌شعبان، روز قدس، ۱۳ آبان، بزرگداشت مناسبت‌هایی که در ارتباط با دفاع مقدس و دفاع از حرم است و غیره متعلق به ما نبوده و امانت است، متعلق به کل بشریت است، افزود: خدا کمک می‌کند، ما یک رسالت جهانی را در اختیار داریم و باید به کل جهان پیام‌رسانی کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مجالس و محافل سال جاری بسیار باشکوه برگزار شد و باید بیش از اینها باشد، خاطرنشان کرد: هر کسی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کم می‌گذارد عناد ندارد اما از یک بینش و جهان‌بینی بسیار ضعیفی برخوردار است و شخصیت عالم‌نگری در او شکل نگرفته و جایش اینجا نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ما در دنیایی قرار داریم که جنگ رسانه‌ای عظیمی در مقابلمان قرار دارد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میدان‌دار جبهه خودی این جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است و نباید پشتش را خالی کرد و خودش هم نباید ضعیف باشد، تمام دستگاه‌ها مدیون و مسئول هستند و اگر به وظیفه خود عمل نکنند و به حق و حقوقی که دریافت می‌کنند باید شک و شبهه داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: همه ما باید دست به دست یکدیگر بدهیم و نگذاریم که این مناسبت‌ها کم‌رنگ بگذرد، رسانه‌های ملی، مکتوب و رسانه‌های شنیدنی و دیدنی را بسیج کنید، کار فرهنگی باید انجام شود تا گرامیداشت مناسبت‌ها پررنگ باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432902

مهمترین اخبار ایران و جهان: