نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 20:53

استاندار لرستان: قدردان زحمات خبرنگاران استان هستم

استاندار لرستان گفت: امروز روز خبرنگار به برکت جان‌فشانی محمود صارمی نام‌گذاری شده، شهید والامقامی که از فداکردن جان خود در راه رسالت کاری خود دریغ نکرد، گفت: قدردان زحمات همه خبرنگاران لرستان هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امشب در نشست با خبرنگاران لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه و اطلاع‌رسانی در کلیه امورهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند دانش و اصول است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه بتوان با آگاهی و اطلاعات و دانش بیشتری وارد دنیای خبررسانی شد، بدون تردید در کارزار اساسی موفق عمل خواهد شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه وضعیت جمهوری اسلامی متفاوت با خیلی از مناطق دنیا است، افزود: خبرنگاری در ایران علاوه بر رعایت اصول حرفه‌ای، مسوولیت مضاعف تعهد به کشور را بر دوش دارد.

زیویار بیان داشت: خبرنگار صرفا مسوولیت خبر رساندن نداشته و باید حق و حقوق بسیاری را در نوشته‌ها رعایت نماید، به‌گونه‌ای که خروجی اخبار حاوی مطالب دقیق و صحیح باشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش تربیتی متوجه جامعه خبرنگاری است، گفت: این نقش قداست ماموریت اصحاب رسانه را کمتر و بیشتر می‌کند، کمااینکه به حق نوشتن به معنای این نیست که به میل یک مسوول قلم زده شود، بلکه صحنه کار خبرنگار پیچیده و سخت است.

استاندار لرستان ادامه داد: لرستانی‌ها به یک سری خصلت‌ها همچون شجاعت و غیرت مشهور به شهره هستند، حق مردم و همه کسانی که به گردن ما حق داشته را باید رعایت کرد، 

زیویار با بیان اینکه امروز روز خبرنگار به برکت جان‌فشانی محمود صارمی نام‌گذاری شده، شهید والامقامی که از فداکردن جان خود در راه رسالت کاری خود دریغ نکرد، گفت: قدردان زحمات همه خبرنگاران لرستان هستم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432890

مهمترین اخبار ایران و جهان: