نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:36

رسانه تراز نظام اسلامی نباید از تهدیدات هراس داشته باشد

رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نباید در انتشار و تولید خبر به آبروی افراد توهین شود گفت: رسانه تراز نظام اسلامی نباید از تهدیدات هراس داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه رسانه رسالت هدایتگری افکار عمومی جامعه را بر عهده دارد گفت: رسانه‌ها باید در انجام وظایف خود ارزش‌های الهی را مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نباید در انتشار و تولید خبر به آبروی افراد و گروه‌ها توهین شود افزود: رسانه تراز نظام اسلامی نباید از تهدیدات هراس داشته باشد و تطمیع نباید او را بلرزاند.

وی با بیان اینکه رسانه اسلامی و انقلابی امید آفرین است و از ایجاد آشفتگی در جامعه پرهیز می‌کند بیان کرد: رسانه تراز نظام اسلامی تنبیه کننده عوامل خاطی، امین مردم و مسئولین و امید آفرین است.

منشوری با بیان اینکه رسانه باید ضمن ایجاد پیوند بین قلوب ملت‌های مسلمان آنها را به ولایت فقیه نیز متصل کند بیان کرد: خبرنگاران باید در تزریق انرژی مثبت و امیدآفرینی و نشاط نقش آفرینی داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: شخصی که مسئولیتی در جامعه دارد بدون پیشنهاد و انتقادات رسانه‌ها نمی‌تواند نقش اساسی ایفا کند.

در پایان این مراسم از تمثال مبارک شهیدان صارمی و خزایی رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433602

مهمترین اخبار ایران و جهان: