نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 19:49

سردار «حجازی» ذوب در ولایت بود

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار «حجازی» از فرماندهان صدیق انقلاب و ذوب در ولایت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سردار «حجازی» در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: سردار «حجازی» در کنار سایر فرماندهان متعهد و تلاشگر انقلابی توانستند زمینه شکل‌گیری سپاه را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهیا کنند که از این سردار می‌توان به عنوان انسانی متعهد و مخلص در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی تصریح کرد: این سردار رشید اسلام در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و سعی کرده گمنام و بی‌ادعا اما مؤثر در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مجاهدت‌های سردار «حجازی» در دوران دفاع مقدس و حضور در سرزمین لبنان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراموش نخواهد شد چرا که وجود چنین سرداران رشید و با عظمت اسلام است که رژیم صهیونیستی را به نقطه نابودی و اضمحلال کشیده است.

محمدی اصل افزود: ویژگی ممتاز سردار «حجازی» در کنار تعهد و اخلاص در عمل، ولایتمداری او است که به اذعان همه دوستان او می‌توان گفت که ایشان شخصیتی بود که ذوب در ولایت به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز فرزندان این مرز و بوم باید به وجود چنین شخصیت‌هایی افتخار کنند و سعی آنها بر این باشد تا از این شهید الگو گرفته و راه و رسم عزت، مجاهدت و شهادت را به خوبی یاد بگیرند.

محمدی اصل تلاش دشمن را برای بر هم زدن توازن فرهنگی، اجتماعی و همچنین الگوسازی‌های کاذب در بین جوانان را یادآور شد و اضافه کرد: دشمن در سنگر فرهنگی و اقتصادی با تمام توان حاضر شده تا نسل آینده را نسبت به انقلاب و شخصیت‌های ممتاز آن بدبین کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: ما وظیفه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را داریم و باید در این مسیر با مجاهدتی بی‌نظیر حضور داشته و اجازه ندهیم تا چهره‌ها و شخصیت‌هایی همچون شهید «حجازی» در غربت و مظلومیت بماند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160446

مهمترین اخبار ایران و جهان: