نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 09:27

کشور بیش از هر زمان دیگر به کار جهادی نیاز دارد

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت اظهارکرد: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه قصد دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به دولت و نظام است، افزود: باید با کار جهادی و خدمت صادقانه مردم را به آینده امیدوار و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود مأیوس کنیم.

وی بیان کرد: خدمت شبانه‌روزی، بی‌منت و صادقانه به مردم، راهبرد دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب و مبارزه با دشمنان در شرایط جنگ همه جانبه و ترکیبی است.

مهاجر ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با هم‌افزایی و همراهی یکدیگر گره از مسائل و مشکلات مردم باز کنند و گزارش اقدامات خود را در قالب جهاد تبیین برای مردم بازگو کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم نسبت به فرایندهای اداری گلایه‌مند هستند که لازم است مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی آن را اصلاح کنند.

وی عنوان کرد: در سیستم اداری کارهای اداری مردم بدون تبعیض و با رعایت عدالت در اسرع وقت انجام شود.

مهاجر گفت: قطعاً مجموعه مدیران ارشد استان به‌ویژه استاندار، پیگیر رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی استان هستند، باز شدن گره پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال در سایه این پیگیری‌ها و تعامل بین همه ارکان نظام در استان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1113490

مهمترین اخبار ایران و جهان: