نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 10:43

ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در ایوان‌کی آغاز شده است

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوان‌کی، گفت: عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکونی در این شهر آغاز شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی در شهر جدید ایوان کی و همچنین تعهد ۳۰ هزار واحدی در این منطقه، تاکید کرد: تاکنون عملیات ساخت هفت هزار واحد مسکونی در ایوان کی آغاز شده است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مشکلات فاضلاب و انشعاب این واحدها، افزود: نحوه جمع‌آوری فاضلاب این خانه‌ها با توجه به بافت خاک منطقه احداثی خانه‌ها، نیاز به مطالعاتی داشت که در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مطالعات فاضلاب ایوان کی تا فاز دوم انجام شده است، گفت: این مطالعات به مجموعه مدیریت شهر جدید ایوان کی ابلاغ شده تا بر اساس آن کارها انجام شود.

حمیدی با بیان اینکه ۳۴۴و احد مسکونی در ایوان کی از قبل ساخته شده بود که حالا شاهد تکمیل شدن آنها هستیم، بیان کرد: این خانه‌ها مشکل آب و گاز و برق داشتند که با رفع شدنشان شاهد افتتاح این خانه‌ها و تحویل شأن هستیم.

وی افزود: شبکه سازی روشنایی معابر نیز با توجه به خاک برداری و میزان خاکی که در معابر منطقه ساخت نهضت ملی مسکن ایوان کی وجود دارد، از دیگر مسائل ساخت مسکن‌ها بود که مقرر شد نقشه شبکه معابر این منطقه بازنگری و به تصویب شورای مسکن استان سمنان برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1168890

مهمترین اخبار ایران و جهان: