نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 00:48

مردم در برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان مشارکت کنند

همدان- دبیر اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: برای برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی استان نیاز به یاری همه داریم و شنوای نظرات همگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «مهدی فرجی» چهارشنبه در یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان اظهار کرد: شهدای کارگر دارای مقام بالایی هستند و باید قدردان شأن و منزلت آنان بود.

وی با اشاره به نقش کارگران در آرام‌سازی اغتشاشات سال گذشته، افزود: فشاری که دشمن در نیمه دوم سال گذشته بر کشور وارد کرد بسیار بیشتر از عملیات «کربلای ۵» بود و از همه امکانات برای فروپاشی نظام استفاده کرده بود اما نظام از آن اتفاقات سربلند بیرون آمد.

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در راستای کنگره پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: همزمان با روز عید فطر از نشان سرو رونمایی شد همچنین یک سرکشی هدفمند از ۸ هزار خانواده شهید استان همدان خواهیم داشت و عکس شهدا بر روی مدال‌هایی حک خواهد شد.

سردار فرجی با اشاره به اینکه امسال یک رویداد بزرگ فرهنگی و تحولی در استان خواهیم داشت، گفت: کنگره نخست ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۳۸۹ برگزار شد و تاکنون هیچ استانی نتوانسته آن را تکرار کند.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم با کمک همه شما کنگره دوم شهدای استان به صورت مردمی برگزار شود و جامعه هدف ما نوجوانان و جوانان هستند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از هزار یادواره در مدارس استان توسط دانش آموزان گفت: برای برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی استان نیاز به یاری همه داریم و شنوای نظرات همگان هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171002

مهمترین اخبار ایران و جهان: