نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 10:29

واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحسان خاندوزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی که برای پاسخ به سوال زهره الهیان و چند تن از نمایندگان حضور یافته بود اظهار داشت: در وهله اول باید توضیحی درباره میزان فروش اموال مازاد بانک‌ها ارائه دهم.

وی متذکر شد: نوبت قبل که بنده در مجلس حضور یافتم، سوال روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران از بنده درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها مطرح شده که وعده دادیم که امروز باید بگویم الوعده وفا و ما در این مدت کوتاه به اندازه تمام ۴ سال دولت قبل توانستیم اموال مازاد بانک‌ها را واگذار کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: میزان واگذاری اموال مازاد بانک‌ها تا پایان اسفند ۱۴۰۱ به ۵۸ هزار میلیارد تومان رسیده است این در حالی است که در چهار سال دولت قبل میزان واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۴ هزار میلیارد تومان رسیده بود.

خاندوزی تاکید کرد: هدف گذاری و برنامه ما آن است که در سال ۱۴۰۲ هم این برنامه را ادامه دهیم تا بانک‌ها از بنگاه داری و داشتن اموال مازاد دست بردارند.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154790

مهمترین اخبار ایران و جهان: