نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 13:59

قیمت مرغ و گوشت در بازار سمنان

قیمت مرغ و گوشت در بازار استان سمنان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: سامانه جامع انبارها یکی از مؤلفه‌های جلوگیری و مهار تورم است.

وی افزود: موضوع اجرایی شدن سامانه جامع انبارها در شهرها و به‌ویژه در روستاهای حاشیه شهرهای استان سمنان با جدیت پیگیری شود.

استاندار سمنان ادامه داد: فرمانداری‌ها با ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های این استان همکاری لازم برای اجرایی شدن سامانه جامع انبارها را داشته باشند.

هاشمی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی لازم و جامع در زمینه سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها از طریق صدا و سیما انجام شود.

وی گفت: به‌منظور رفع کمبود مرغ و جلوگیری از افزایش قیمت، پیش‌بینی توزیع ۳۵۰ تن مرغ منجمد در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی بیان کرد: عوامل فروش لاستیک در راستای جلوگیری از قاچاق لاستیک و فروش و توزیع غیرقانونی در استان سمنان مورد توجه و نظارت ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه از انبارداران و فعالان اقتصادی خواست اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را در سامانه جامع انبارها و سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا مشمول جریمه نشوند.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 66 هزار تومان، هر کیلوگرم مرغ منجمد 44 هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله بسته‌بندی‌شده 256 هزار تومان و قیمت کیلوگرم شکر را 21 تا 23 هزار تومان اعلام کرد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155690

مهمترین اخبار ایران و جهان: