نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 12:15

اهدای ۴۰ هزار پرس غذا به سفره افطار نیازمندان اصفهانی

اصفهان – مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان اصفهان توزیع شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با راه اندازی ۳۱ آشپزخانه فعال در سطح استان، تاکنون ۴۰ هزار پرس غذا طبخ و به سفره افطار خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده، ادامه داد: این بسته‌ها به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، افزود: درحال حاضر بیش از ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در محلات سطح استان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از حمایت خیران در تأمین معاش نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد از طریق پرداخت‌های آنلاین در این پویش مشارکت داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124702

مهمترین اخبار ایران و جهان: