نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 00:49

تشکل‌های فرهنگیان کمک کار آموزش و پرورش هستند

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اهمیت حضور نیروهای کیفی در مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: تشکل‌ها در این زمینه می‌توانند کمک کار آموزش و پرورش باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌حجرگشت عصر شنبه در دیدار با جمعی از تشکل‌های فرهنگیان استان البرز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش استان البرز گفت: در یک سال گذشته تلاش بسیار زیادی صورت گرفته است و آموزش و پرورش استان البرز با وجود حوادث و مشکلات مختلف در زمینه‌های مختلف شاهد رشد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اهمیت حضور نیروهای کیفی در مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: تشکل‌ها در این زمینه می‌توانند کمک کار آموزش و پرورش باشند.

وی همچنین نقش تشکل‌های فرهنگیان را در مهارت افزایی و توانمند سازی در زمینه‌های مختلف بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمینه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و موضوعات فرهنگی نیاز به همراهی تشکل‌ها داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه جهت انجام همکاری در تمامی زمینه‌ها با تشکرهای فرهنگیان اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین نقش تشکل‌ها را در کادر سازی و تربیت نیرو مهم توصیف کرد و گفت: بار زیاد و کار بر روی زمین مانده فراوانی وجود دارد که نیاز است تشکل‌ها در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌تری داشته باشند.

این جلسه در نهایت با بیان دیدگاه‌های مختلف نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان استان البرز به پایان رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151946

مهمترین اخبار ایران و جهان: