نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 10:49

موافقت با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح فاضلاب شهر سربیشه

بیرجند- نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو گفت: موافقت با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح فاضلاب شهر سربیشه در این دیدار انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو اظهار کرد: در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات خوب وزارت نیرو در سال گذشته در ارتباط با مدیریت مصرف برق در کشور، راجع به نگرانی‌های موجود در خصوص ناترازی برق در تابستان امسال صحبت‌هایی مطرح و رایزنی‌هایی انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان کرد: درخواست بنده این بود که از تمام ظرفیت‌های قانونی خوبی که توسط مجلس چه در قانون مانع زدایی توسعه صنعت برق و چه در بودجه ۱۴۰۲ ایجاد شده نهایت استفاده صورت گیرد تا امسال شاهد مدیریت مطلوب‌تری در زمان پیک مصرف برق در کشور باشیم.

صدور دستور مطالعه طرح تصفیه فاضلاب شهر نهبندان

نخعی با اشاره به دستاوردهای جلسه دیدار با وزیر در خصوص شهرستان‌های حوزه انتخابیه گفت: موافقت با اختصاص ۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل طرح فاضلاب شهر سربیشه و صدور دستور مطالعه طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر نهبندان از نتایج این جلسه بود.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار موافقت با تقویت آبرسانی به شهر نهبندان از طریق حفر چاه، اجرای خط انتقال و احداث مخزن دو هزار متر مکعبی و تأمین اعتبار لازم برای این پروژه انجام شد.

موافقت با تقویت آبرسانی به شوسف

نماینده مردم نهبندان و سربیشه اظهار کرد: موافقت با تقویت آبرسانی به شهر شوسف از طریق حفر چاه، اجرای خط انتقال و احداث مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی و تأمین اعتبار لازم برای آن نیز در این جلسه انجام شد و درخواست اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومانی برای تکمیل تعدادی از مجتمع‌های آبرسانی روستایی از جمله مجتمع حسین آباد، قدمگاه، دهک، خوشاب، درویش آباد، حجت آباد و… را نیز داشتیم.

نخعی یادآور شد: امیدوارم با پیگیری مسئولین مربوطه و اجرای هر چه زودتر دستورات خوب صادر شده، شاهد کاهش قابل توجه مشکلات حوزه آب و فاضلاب در شهرستان‌های حوزه انتخابیه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158946

مهمترین اخبار ایران و جهان: