نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 23:18

حادثه روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد با تامین حقوق مردم پیگیری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به حادثه روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد گفت: ابعاد این حادثه با رویکرد تامین مصالح مردم از سوی مسؤولان مربوطه در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امشب در جمع اعضای شورای تامین عباس‌آباد که با هدف بررسی ماجرای روستای دانیال این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تامین نظر و خواست قاطبه مردم در این واقعه از هر مصلحتی بالاتر است.

 ‏وی با تاکید بر رسیدگی قانونی به ابعاد این حادثه تلخ که به قتل ۲ روستایی منجر شد افزود: بازداشت موقت چند مامور دولتی دخیل در واقعه در راستای رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه صورت گرفت.

 ‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری برابر حاشیه سازان و تفرقه افکنان بیان کرد: حضور بموقع مسؤولان محلی از تداوم درگیری و التهابات ناشی از آن جلوگیری کرد.

 ‏سلگی خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان و استان با جانبداری از منافع و حقوق مردم منطقه پیگیر ماجرای دانیال هستند.

 ‏وی با ابراز اطمینان از سلامت روند پیگیری حادثه مذکور اظهار کرد: در صورت اثبات قصور هر یک از دستگاه‌های اداری بدون تعلل برخورد قانونی صورت خواهیم داد.

 ‏این مسؤول سیاسی گفت: خویشتنداری و حفظ آرامش عمومی در منطقه موجب تسریع در رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه خواهد شد.

 ‏وی با تاکید بر نفی دوقطبی دولت و ملت در این حادثه افزود: دشمنان تابلودار ملت و کشورمان با اغراض سیاسی این ماجرا را پیگیری می‌کنند.

 ‏معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تامین منافع مردم در اجرای عدالت محوری خواست و رویکرد سیاست‌های مسؤولان در دولت سیزدهم است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1158502

مهمترین اخبار ایران و جهان: