نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 14:07

کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه افزایش یافت/ ۴۸ درصد گران شد

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر کرمانشاه به صورت میانگین با ۴۸ درصد افزایش یافته است.

هوشنگ احمدی، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از افزایش نرخ کرایه تاکسی در استان خبر داد و اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی گردشی، خطی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی زیر پوشش سازمان پس از مصوبه شورای اسلامی شهر و تأییدیه فرمانداری از امروز ۲۶ فروردین‌ماه به میزان ۴۸ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین با اشاره به حل پول خرد کرایه در نرخ‌نامه، گفت: یکی از مشکلاتی که شهروندان و رانندگان همواره از آن گلایه داشته و مورد اعتراض بود وجود پول خُرد بود که امسال خوشبختانه با حمایت شورای اسلامی و فرمانداری، این کرایه‌ها به صورت رُند در آمده تا شهروندان در پرداخت کرایه مشکلی نداشته باشند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: نرخ‌نامه به صورت کپی در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت و به محض آماده‌شدن برچسب‌ها در اختیار رانندگان قرار خواهیم داد تا بر روی شیشه جلوی تاکسی خود نصب کنند.

احمدی در پایان ازشهروندان خواست، هرگونه شکایت، پیشنهاد و انتقاد خود را با تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و یا سامانه تلفن گویایی ۱۳۳ در میان بگذارند.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1151202

مهمترین اخبار ایران و جهان: